خرید اینترنتی میوه خشک

خرید آنلاین میوه خشک

خرید اینترنتی میوه خشک

خرید آنلاین میوه خشک

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

میوه خشک چه فوایدی برای سلامتی دارد؟ همانطور که می دانید ، یک فرد عادی برای حفظ سلامتی و تأمین تعدادی ویتامین و مواد معدنی باید هر روز 2 تا 3 واحد میوه بخورد. اما بیشتر ما به بهانه های مختلف از خوردن میوه ناآگاهانه پرهیز می کنیم. یکی از این بهانه ها این است که میوه در ماه های سرد سال تازه و آبدار نیست ، که کاملاً منطقی است.

https://xn------j0eckvf4bye4bcycgi76n3r.yolasite.com/

اما حل این مشکل آسان است. در فصل سرد سال می توانید از میوه های خشک استفاده کنید زیرا مواد مغذی موجود در آنها تفاوت چندانی با میوه های تازه ندارد. در صورت تمایل می توانید میوه خشک را بصورت آنلاین خریداری کنید.

میوه خشک چیست؟
از آنجا که ذخیره میوه های تازه همیشه امکان پذیر نیست ، میوه ها را خشک می کنند یا توت فرنگی می سازند تا از زمان های بسیار قدیم حفظ شوند. امروزه از انجماد به عنوان بهترین روش برای نگهداری مواد غذایی استفاده می شود ، اما اگر میوه را فریز کنیم ، شرایط اولیه اصلی خود را از دست می دهد و کیفیت و شکل ظاهری خود را از دست می دهد. بنابراین ، آنها در هوا خشک می شوند یا در معرض هوا قرار می گیرند.

خشک کردن میوه را چگونه شروع می کنید؟

میوه خشک میوه ای است که در طی خشک شدن تقریباً تمام آب خود را از دست می دهد و در طی مراحل خشک شدن از اندازه میوه کاسته می شود.
در مقایسه با میوه های تازه ، یکی از اصلی ترین مزیت های میوه خشک ، ماندگاری آن است. میوه های خشک را می توان بدون خنک شدن بیشتر نگهداری کرد.

فواید میوه خشک
محتوای غذایی میوه هایی که رطوبت آنها توسط نور خورشید یا تجهیزات جذب می شود تغییر کرده است. اما این بدان معنی نیست که ارزش غذایی میوه خشک کاهش می یابد. میوه های خشک دارای مقدار کمی ویتامین C هستند ، اما ویتامین های A ، B و مواد معدنی (مانند کلسیم ، فسفر ، پتاسیم و منگنز) را می توان بدون آلودگی حفظ کرد.

میوه هایی مانند هلو ، زردآلو ، زردآلو ، آلو ، گیلاس و آلو نسبت به برش های میوه های خشک مغذی ترند و برش های میوه های خشک به دلیل قرار گرفتن در معرض کمتر هوا و گرما ، حلقه ای می شوند

میزان کالری میوه های خشک با محتوای انواع تازه تفاوتی ندارد. در حقیقت ، از آنجا که میوه های خشک کوچک و خوش طعم هستند ، معده می تواند میوه های خشک شده بیشتری را جذب کند ، بنابراین انرژی ، قند و مواد مغذی بیشتری وارد بدن می شود. ارزش غذایی هر نیم فنجان چیپس میوه همان فنجان میوه تازه بریده شده است. در میان میوه های خشک ، موز ، خرمالو و انجیر بیشترین کالری و کیوی کمترین کالری را دارند.

در زیر لیستی از میوه های خشک و فواید آنها آورده شده است.

انبه خشک شده
انبه خشک حاوی مواد مغذی تقویت کننده روده و معده است و هضم آن آسان است
جالب اینجاست که 100 گرم انبه می تواند 15٪ از نیاز روزانه به ویتامین A را تأمین کند ، که برای اطمینان از سلامت چشم و بهبود بینایی ضروری است.

اگر می خواهید همه ویژگی های انبه خشک شده را بخوانید ، لطفا مقاله مربوط به انبه خشک شده را بخوانید.

آلو خشک غنی از آهن است
یکی از مزایای شناخته شده میوه آلو برای سلامتی این است که سرشار از آهن است. آهن یکی از مواد معدنی ضروری برای بدن برای تقویت متابولیسم بدن است ، زیرا عمده ترین مزیت و منبع اصلی آهن در بدن انسان افزایش تولید گلبول های قرمز است.
این کمبود مواد معدنی می تواند علائم کم خونی را ایجاد کند. بنابراین با افزودن آلو به رژیم روزانه ، دیگر نگران کم خونی نخواهید بود.

اگر می خواهید همه ویژگی های Ximei را بخوانید ، لطفا مقاله Ximei را بخوانید.

سیب خشک شده
این محصول خشک محبوب برای هضم و هضم غذا مناسب است و معمولاً برای افرادی که می خواهند لاغر شوند توصیه می شود. کالری سیب بسیار کمتر از میوه های دیگر است. سیب خشک برای ساختن انتقال دهنده های عصبی و کاهش فشار خون نیز بسیار مناسب است. اسید اسکوربیک موجود در سیب خشک نیز می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند.
علاوه بر این ، کودهای مغذی گیاهی موجود در سیب خشک با خاصیت سم زدایی می تواند خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش دهد.

اگر می خواهید همه ویژگی های سیب خشک شده را بخوانید ، لطفا مقاله مربوط به سیب خشک شده را بخوانید.

هلو خشک
از هلو خشک می توان به عنوان یکی از میوه های خشک مفید استفاده کرد و منبع عالی فیبر است. فیبر یکی از آن کودهایی است که دریافت می کنید

https://xn------j0eckvf4bye4bcycgi76n3r.yolasite.com/

  • ali farhadi