خرید اینترنتی میوه خشک

خرید آنلاین میوه خشک

خرید اینترنتی میوه خشک

خرید آنلاین میوه خشک

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در حالی که خرید میوه خشک بادام و گردو یک ضربه بزرگ به علت مقدار مواد مغذی غنی خود هستند , فندق به دلیل ارزش تغذیه‌ای آن در غرب به همان اندازه موفق بوده‌است . در واقع برای پاشیدن آب روی دستور پخت , فندق یک مشت واقعی است . سطوح سالم چربی اشباع‌شده و مواد غذایی آن‌ها را به اضافه موادی که هر روز می‌خورید به آن‌ها اضافه می‌کند .
در اینجا به این دلیل است که شما باید هر روز در رژیم غذایی خود فندق داشته باشید .
باب
مطالعه اخیر در ژورنال تغذیه بیان می‌کند که درست کردن بخشی از رژیم غذایی روزانه شما می‌تواند ریزمغذی ‌های کلیدی در رژیم غذایی خود را افزایش دهد; مانند ویتامین ای و منیزیم در بدن شما . انجام این کار , سلامت کلی , سلامت و طول عمر را افزایش می‌دهد .
# ۱ . از سلامت قلب خود محافظت کرده و کلسترول خود را در چک لیست حفظ می‌کند . از سلامت قلب خود محافظت می‌کند و کلسترول خود را در چک نگه می‌دارد
باب
فندق غنی از فیبر رژیمی , آنتی‌اکسیدان‌ها , پتاسیم و منیزیم است که به کاهش التهاب و بهبود سلامتی سرخرگ شما کمک می‌کند . مقدار سالم چربی‌های خوب در آن‌ها به سطوح کلسترول کم‌تر در خون کمک می‌کند .
# ۱ . با التهابی در بدن انسان می‌جنگد . مبارزه با التهاب در بدن
باب
سطوح بالای چربی سالم در آن‌ها نیز به کاهش التهاب در بدن کمک می‌کند . مطالعات نشان داده‌اند که مصرف بیش از ۱۰۰ گرم فندق در روز ( همراه با رژیم غذایی سالم ) به مدت دو هفته می‌تواند به کاهش مارکرهای التهابی در افراد چاق کمک کند .
فروش فلاش در ساعت ۱۲ : 1 دقیقه آغاز می‌شود : ۱ . به پایین آوردن قند خون کمک می‌کند . به پایین آوردن قند خون کمک می‌کند
باب
اسید اولئیک اسید چرب اصلی فندق است که اثر مثبتی بر حساسیت انسولین دارد . آن‌ها به افزایش حساسیت انسولین کمک نمی‌کنند و همچنین به کاهش قند خون شما کمک می‌کنند . ترکیبات در فندق به سطوح بالای قند خون کمک می‌کنند .
# ۱ . می‌تواند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد . می‌تواند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد
باب
بالا بودن در آنتی‌اکسیدان‌ها , ویتامین‌ها و مواد معدنی , این برچسب را برای جلوگیری از سرطان نشان داده‌اند . لازم به ذکر است که آنتی‌اکسیدان‌های موجود در فندق به عنوان آنتی اکسیدانت در مقابله با تنش اکسیداتیو می‌باشند و پتانسیل جلوگیری از انواع خاصی از سرطان‌ها را دارند .
# ۱ . به مدیریت بهتر دیابت کمک می‌کند . به مدیریت بهتر دیابت کمک می‌کند
باب
این واقعیت که می‌تواند به پایین آوردن سطح قند خون و مارکرهای التهابی کم‌تر کمک کند یک غذای ایده‌آل برای دیابتی‌ها است . تاثیری که بر کاهش حساسیت انسولین و کاهش سطح گلوکز خون شما دارد , آن را در فهرست غذاهای روزمره به عنوان یک فرد دیابتی قرار دهید .

منبع: سایت خارجی

  • ali farhadi