نوار جستجو را در جایی که کاربران طراحی سایت در کرمانشاه https://percept.ir/@koloukhundery/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%87-a49do می خواهند جستجو کنند قرار دهید. نمودار زیر موقعیت مورد انتظار فیلد جستجو را بر اساس نظرسنجی از 142 شرکت کننده بر اساس نظرسنجی نشان می دهد. طبق نظرسنجی ما، راحتترین مکان، بالا سمت چپ یا راست بالای هر صفحه در وبسایت ما است.
طبق یک مطالعه، بالا سمت چپ یا سمت راست صفحه بهترین مکان برای نوار جستجو است. اعتبار تصویر اریک مولر.
از نماد ذره بین برای جلب توجه به آن ناحیه استفاده کنید. آیکون ذره بین معنایی جهانی دارد و اکثر کاربران با آن آشنایی دارند. گروه نیلسن نورمن استفاده از نماد شماتیک را توصیه می کند که ساده ترین نسخه ذره بین است.
از نمادی مانند ذره بین برای جلب توجه به نوار جستجو استفاده کنید.
اندازه جعبه ورودی را به طور مناسب تنظیم کنید. این یک اشتباه رایج است که یک فیلد ورودی را خیلی کوتاه کنید. البته، کاربران می توانند یک پرس و جو طولانی را در یک فیلد کوتاه وارد کنند، اما استفاده از آن آسان نیست زیرا بخشی از متن است که به طور همزمان نمایش داده می شود. در واقع، اگر کادر جستجوی شما خیلی کوتاه باشد، بازدیدکنندگان شما تمایل دارند از عبارات جستجوی کوتاه و نادرست استفاده کنند. این به این دلیل است که پرس و جوهای طولانی قابل خواندن نیستند و ممکن است ناراحت کننده باشند. یک فیلد ورودی 27 کاراکتری 90 درصد پرس و جو را تشکیل می دهد.
- ۰۱/۰۲/۰۷