خرید اینترنتی میوه خشک

خرید آنلاین میوه خشک

خرید اینترنتی میوه خشک

خرید آنلاین میوه خشک

  • ۰
  • ۰

میوه خشک

به طور سنتی ، میوه های خشک یا به روش خشک کردن آفتاب خشک می شوند یا با کمبود آب با استفاده از تونل های باد خشک می شوند. میوه های خشک سابقه طولانی در ایمنی مواد غذایی دارند. میوه های خشک در واقع میوه های تازه خشک شده هستند ، یا میوه های خشک را می توان به سادگی به عنوان میوه های تازه توضیح داد که بدون آنها آب برای حذف گوشت میوه خارج یا کم آب می شود. کمبود آب میوه تازه در نهایت او این کار را انجام می دهد تا برخی مواد مغذی ضروری بیشتر متمرکز شوند و همچنین ظاهر کلی میوه را تغییر دهند. میوه های خشک قبل از ورزش تحمل جسمی را نیز فراهم می کنند ، بنابراین متخصصان تناسب اندام اغلب توصیه می کنند قبل از ضربه زدن به سالن بدن برخی از آجیل ها و بادام ها را حذف کنید ، زیرا آجیل به افزایش میزان متابولیسم کمک می کند. اگر کسی رژیم دارد ، می توان میوه های خشک را به عنوان منبع عالی انرژی و فیبر انتخاب کرد ، اما باید در حد متوسط ​​باشد زیرا کالری آنها در هر وعده بسیار بیشتر از میوه های تازه است. میوه های خشک و بدون مواد افزودنی مزایای مختلف سلامتی را به همراه دارند.

آنتی اکسیدان موجود در قره قاط خشک ، انگور / کشمش و آلو دو برابر میوه های تازه قوی و پر از مواد معدنی است. اما باید توجه داشت که مواد شیرین کننده (شکر ، شربت ذرت) ، گیلاس ، آلو و قره قاط با شکر اضافه شده در بازار موجود باشد. اطلاعات مواد تشکیل دهنده: فقط میوه باید نشان داده شود و بسته بندی آن باید عاری از سولفیت باشد (نوعی ماده نگهدارنده که رنگ را حفظ می کند). ترک خوردن میوه های خشک به حدی است که حاوی چربی ، کلسترول یا سدیم نیست. میوه های خشک برای سفرهای طولانی و به خصوص برای دانش آموزان بسیار مناسب هستند ، زیرا برای احیای حرکات خود به انرژی نیاز دارند.

محتوای کالری با کمبود رطوبت به میزان کمتری متمرکز می شود. ویتامین C و ویتامین A کاملاً حفظ می شوند. تیامین ، ریبوفلاوین نیز کاملاً حفظ می شود.

به طور سنتی ، میوه های خشک یا به روش خشک کردن آفتاب خشک می شوند یا با کمبود آب با استفاده از تونل های باد خشک می شوند. میوه های خشک سابقه طولانی در ایمنی مواد غذایی دارند. میوه خشک در واقع میوه تازه خشک است ، یا میوه خشک را می توان به سادگی میوه تازه ای که از آن آب برداشته یا کم آب شده است ، حفظ کرد تا گوشت میوه را حفظ کند. کمبود آب در میوه های تازه در نهایت باعث متمرکز شدن برخی از مواد مغذی اساسی می شود و همچنین باعث تغییر شکل کلی میوه می شود. میوه های خشک قبل از ورزش تحمل جسمی نیز دارند ، بنابراین متخصصان تناسب اندام معمولاً توصیه می کنند قبل از برخورد با باشگاه ، مقداری آجیل و بادام بخورد ، زیرا آجیل به افزایش میزان متابولیسم کمک می کند. اگر کسی رژیم دارد ، میوه های خشک می توانند به عنوان منبع عالی انرژی و فیبر انتخاب شوند ، اما باید آنها را به میزان متوسط ​​مصرف کرد زیرا حاوی کالری قابل توجهی بیشتر از میوه های تازه در هر وعده کالری است. میوه های خشک و بدون مواد افزودنی مزایای مختلف سلامتی را به همراه دارند.

آنتی اکسیدان موجود در قره قاط خشک ، انگور / کشمش و آلو دو برابر میوه های تازه قوی و پر از مواد معدنی است. اما باید توجه داشت که مواد شیرین کننده (شکر ، شربت ذرت) ، گیلاس ، آلو و قره قاط با شکر اضافه شده در بازار موجود باشد. فقط میوه باید در لیست مواد تشکیل دهنده ذکر شود و بسته بندی باید به عنوان سولفیت (نوعی ماده نگهدارنده که رنگ را حفظ می کند) برچسب گذاری شود. ترک خوردن میوه های خشک به حدی است که حاوی چربی ، کلسترول یا سدیم نیست. میوه های خشک مخصوص سفرهای طولانی خصوصاً برای دانشجویان بسیار مناسب هستند زیرا برای احیای حرکات خود به انرژی نیاز دارند.

محتوای کالری با کمبود رطوبت به میزان کمتری متمرکز می شود. ویتامین C و ویتامین A کاملاً حفظ می شوند. تیامین ، ریبوفلاوین نیز به طور کامل حفظ می شود.

سرطان

هر روز یک سیب پزشک را دور می کند ، همه ما از این جمله آگاه هستیم ، اما یک سیب خشک و زردآلو در روز سرطان را دور نگه می دارد. سیب و زردآلو از عناصر غذایی گیاهی (عناصر طبیعی موجود در گیاهان تأمین کننده تغذیه) تشکیل شده که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند و همچنین منبع خوبی از فیبر هستند و بدن را از عوامل ایجاد کننده سرطان خلاص می کند. آنها همچنین حاوی ویتامین A ، C و آهن هستند.

9. پوستی زیبا و سالم می خواهید؟

پوست


کشمش پوست ما را سالم نگه می دارد زیرا حاوی رسوراترول است ، یک آنتی اکسیدان است که پیری پوست را کند می کند. گردو ، پوست خشک را تغذیه می کند و باعث بهبود بافت آن می شود ، اگر به صورت روغن استفاده شود ، روغن گردو از اسید لینولئیک تشکیل شده است که به شما در جلوگیری از چین و چروک و خطوط ریز کمک می کند. بادام در درمان آکنه موثر است. از این میوه خشک در بسته های صورت نیز استفاده می شود.

آجیل بادام هندی وقتی به مقدار کم خورده شود به بهبود سلامت پوست کمک می کند. روغن آجیل بادام هندی ، در تعدادی از مواد آرایشی استفاده می شود. به کاهش برنزه شدن کمک می کند و از آسیب پوست جلوگیری می کند ، همچنین به محافظت و بازیابی پاشنه های ترک خورده کمک می کند ، در نتیجه باعث تغذیه آنها می شود. آجیل بادام هندی سرشار از ویتامین E است و از خواص ضد پیری تشکیل می شود که برای پوست مفید است.

8- پتاسیم حیاتی است.

تصاویر

در حالی که زردآلو و آلو تازه سرشار از پتاسیم است ، زردآلو خشک و آلو خشک حاوی مقادیر بیشتری پتاسیم نیز هستند. سدیم + پتاسیم تعادل سطح آب داخل سلول و خارج سلول را تنظیم می کند. پتاسیم همچنین برای حفظ فشار خون و عدم دریافت کافی لازم است یا اگر بدن نتواند مقدار پتاسیم مورد نیاز بدن را دریافت کند ، منجر به افزایش خطر فشار خون می شود.

7. به دنبال فیبر بیشتری برای تبدیل سوپرمن یا مرد عنکبوتی هستید؟

فیبر

 

فیبر به هضم غذا کمک می کند ، از یبوست جلوگیری می کند و میوه های خشک مانند گیلاس و انجیر منبع غنی از فیبر هستند و باید در رژیم غذایی روزانه موجود باشند. گیلاس ها همچنین "آنتی اکسیدان فوق العاده میوه" نامیده می شوند ، آنها دارای مقادیر بیشتری آنتی اکسیدان هستند ، علاوه بر مواد مغذی مهمی مانند بتاکاروتن ، اسیدفولیک و فیبر. انجیرها از نظر آهن ، اسیدفولیک و پتاسیم بسیار غنی هستند.

6. محتوای آهن می تواند در بدن شما افزایش یابد.

سبد خشک میوه ای-g-12-

آلو خشک و زردآلو منبع قابل توجهی از آهن است. یک مشت آلو خشک و زردآلو در جلوگیری از کم خونی کمک می کند ، زیرا منبع خوبی از آهن است. کشمش همچنین منبع غنی از پتاسیم ، منیزیم ، فسفر و آهن است و گردش خون را تقویت می کند. آنها اغلب توسط پزشکان برای بیماران کم خونی توصیه می شوند.

5- از شر چربی ها و کالری های تحریک کننده خلاص شوید و میوه های خشک فاقد چربی هستند.

تصاویر (2)

آنها همچنین از کالری قابل توجهی در هر وعده تشکیل شده اند. اگر فردی رژیم لاغری داشته باشد ، ممکن است بخواهد مصرف غذاهای حاوی کالری را محدود کند. اما میوه های خشک می توانند یک درمان خوشمزه باشند و همچنین به عنوان یک مشت میوه خشک ، کشک / شیر و دانه های ذرت برای کاهش وزن باعث کاهش وزن می شوند و به دلیل محتوای فیبر بالا ، شما را در طول روز سیر نگه می دارند.

4. بدن خود را درمان کنید و به اعضای بدن خود کمک کنید ، قلب خود را به قلب خود هدیه دهید.

قلب سالم بدن

آجیل یکی از بهترین منابع گیاهی پروتئین در نظر گرفته می شود. آنها همچنین غنی از فیبر ، عناصر غذایی گیاهی و آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E هستند. بسیاری از مردم این افسانه ها را دارند که آجیل به افزایش وزن کمک می کند ، اما اگر مقدار آن کم باشد ، آجیل منبع عالی پروتئین ، مواد معدنی و سایر مواد مغذی است و برای قلب سالم مفید است. خوردن آجیل خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد.

بادام هندی حاوی چربی اشباع نشده مونو سالم است که به ارتقا good سلامت قلب و عروق کمک می کند ، زیرا چربی های اشباع نشده مونو سطح تری گلیسیرید بالا را که با افزایش خطر بیماری قلبی در ارتباط است کاهش می دهد. آجیل همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است.

3. میگرن نیز قابل درمان است ، فقط شما باید بادام هندی را بخورید.

تصاویر

بله اگر می خواهید از شر میگرن خلاص شوید یا می خواهید از شر آن راحت شوید ، این مطلب را درست خوانده اید ، خوردن بادام هندی می تواند به شما در کاهش سطح درد کمک کند. محتوای بالای منیزیم آجیل بادام زمینی که در برابر فشار خون بالا ، اسپاسم عضلات ، سردردهای میگرنی ، تنش ، درد و خستگی نیز وجود دارد. منیزیم همچنین با کلسیم کار می کند تا از ماهیچه ها و استخوان های سالم بدن انسان پشتیبانی کند. همچنین به ارتقا patterns الگوی خواب طبیعی در زنان یائسه کمک می کند.

بادام هندی همچنین منبع غنی از فیبر غذایی محسوب می شود و به حفظ سلامت لثه و دندان کمک می کند. بادام هندی غنی از آنتی اکسیدان است که به از بین بردن رادیکال های آزاد که ممکن است باعث برخی سرطان ها شوند کمک می کند. مصرف آجیل بادام هندی به بدن کمک می کند تا از آهن استفاده کند ، رادیکال های آزاد را از بین ببرد ، استخوان و بافت همبند ایجاد کند و رنگدانه پوست و مو ملانین تولید کند.

2. نکته ای برای موهای ضخیم و مغز عالی.

موهای ضخیم

بادام از اسیدهای چرب ضروری ، فیبرها و پروتئین ها تشکیل شده است. مخلوط را روی صورت خود بمالید تا سلولهای مرده و آلودگی از بین برود. برای مو ، روغن بادام به افزودن لوستر و درخشش موهای مبهم کمک می کند. بادام هموگلوبین را بهبود می بخشد و به بهبود گردش خون کمک می کند. آنها همچنین باعث کاهش کلسترول و جلوگیری از سرطان ریه و پستان می شوند. کشمش قسمت خارق العاده دیگری از خانواده میوه های خشک است ، زیرا از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند و حفره ها را از فاصله دور حفظ می کند ، به محافظت از دندان کمک می کند. آنها از چشم ما مراقبت می کنند و همچنین منبع خوبی از ویتامین A هستند و از چشم ما در برابر مشکلات بینایی محافظت می کنند.

گردو یکی از آجیل های سالم و خوش طعم در خانواده آجیل است که پر از چربی و مواد مغذی خوب است. اسیدهای چرب امگا 3 که به وفور در گردو یافت می شود ، غذای مغز نامیده می شود. حدود 60٪ از ساختار مغز ما شامل اسیدهای چرب امگا 3 است که در گردو و بادام یافت می شود. گردو همچنین در ارتقا سلامت قلب و عروق مفید است.

1. بدن خود را با ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بسته بندی کنید.

مواد معدنی ویتامین

مس ، فسفر ، پتاسیم ، منیزیم و B6 بخشی اساسی از دولت است که بر بدن ما حکومت می کند و پسته منبع این دولت در نظر گرفته می شود ، به این معنی که پسته سرشار از مس ، فسفر ، منیزیم و B6 است که همه در یک عمل بسته بندی می شوند. مهره آجیل ها 30 ویتامین ، مواد معدنی و عناصر غذایی گیاهی را تحویل می دهند. پسته همچنین حاوی مقادیر بیشتری فیبر و منبع عالی پروتئین گیاهی نیز می باشد. استرس های اکسیداتیو برای انسان بسیار مضر است و این استرس به بدن انسان آسیب می رساند و در نتیجه بیماری هایی مانند سرطان و بیماری های قلبی ایجاد می شود. آنتی اکسیدان های غذایی به کاهش این آسیب کمک می کنند. پسته حاوی ترکیبات فنلی است که برای توانایی آنتی اکسیدانی برخی غذاها در نظر گرفته می شود.

میوه های خشک منبع خوبی برای ضربه زدن به جوانه های چشایی شما هستند و همچنین برای سلامتی بسیار مفید هستند. به دلیل روش آماده سازی عجیب و غریب آنها ، هزینه بر هستند ، اما نگه داشتن این میوه های خشک باید بخشی جدایی ناپذیر از رژیم غذایی ما به عنوان غذاهای خام ، پخته و شیر باشد. برای مراقبت از سلامتی ما کافی نیستند. برای پردازش سریعتر ساخت انرژی در بدن به برخی کاتالیزورها نیاز داریم.

  • ۹۹/۰۹/۲۶
  • ali farhadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی